Bc. Nikol Nentvichová

Diplomová práce

Marketingová strategie restauračního zařízení

The Marketing Strategy of the Restaurant
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restauračního zařízení. Cílem práce je provést analýzu a zhodnocení současného stavu podniku a navrhnout pro podnik vhodnou marketingovou strategii. Cíle je dosaženo pomocí výpočtů hospodářského výsledku, komparace získaných dat a provedení marketingové analýzy okolního prostředí podniku prostřednictvím analýzy makroprostředí a mikroprostředí. Po zpracování …více
Abstract:
Diploma thesis deals with the marketing strategy of the restaurant facility. The aim of the work is to analyse and evaluate the current state of the enterprise and suggest a suitable marketing strategy. The aim is reached by calculating the profit, comparing obtained data and carrying out marketing analyses of the restaurant's environment via macro-environment and micro-environment analyses. Upon processing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/o7pt6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství