Marketingová strategie restauračního zařízení – Bc. Nikol Nentvichová
Bc. Nikol Nentvichová
Diplomová práce
Marketingová strategie restauračního zařízení
The Marketing Strategy of the Restaurant
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restauračního zařízení. Cílem práce je provést analýzu a zhodnocení současného stavu podniku a navrhnout pro podnik vhodnou marketingovou strategii. Cíle je dosaženo pomocí výpočtů hospodářského výsledku, komparace získaných dat a provedení marketingové analýzy okolního prostředí podniku prostřednictvím analýzy makroprostředí a mikroprostředí. Po zpracování …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the marketing strategy of the restaurant facility. The aim of the work is to analyse and evaluate the current state of the enterprise and suggest a suitable marketing strategy. The aim is reached by calculating the profit, comparing obtained data and carrying out marketing analyses of the restaurant's environment via macro-environment and micro-environment analyses. Upon processing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/o7pt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NENTVICHOVÁ, Nikol. \textit{Marketingová strategie restauračního zařízení}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ufh6ij/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie salonu Beauty Lounge
Quynh Huong Giangová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Hmyz – (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Vendula Smilková -
Hmyz - (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Marek Poul -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie nově vznikajícího vysokoškolského Kariérního centra
Nikola Karasová