Návrh marketingového mixu ve vybraném dopravním podniku – Bc. Nikola Šťávová
Bc. Nikola Šťávová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu ve vybraném dopravním podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem Dopravního podniku města Jihlavy, a. s. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část charakterizuje jednotlivé složky marketingového mixu z teoretických podkladů a poznatků. V druhé aplikační části se bakalářská práce zabývá představením podniku a rozborem marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzou SWOT a analýzou STEP. Na základě jejich …víceAbstract:
This thesis is focused on the marketing mix of Dopravní podnik města Jihlavy, a. s. The thesis is divided into theoretical and practical part. First theoretical part describes particular tools of marketing mix based on theoretical sourcen and knowledge. The second practical part of the thesis deals with presentation of company, marketing mix, communication mix, SWOT analysis and STEP analysis. From …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/aaxqe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Helena Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková