Bc. Nikola Šťávová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu ve vybraném dopravním podniku

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem Dopravního podniku města Jihlavy, a. s. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část charakterizuje jednotlivé složky marketingového mixu z teoretických podkladů a poznatků. V druhé aplikační části se bakalářská práce zabývá představením podniku a rozborem marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzou SWOT a analýzou STEP. Na základě jejich …více
Abstract:
This thesis is focused on the marketing mix of Dopravní podnik města Jihlavy, a. s. The thesis is divided into theoretical and practical part. First theoretical part describes particular tools of marketing mix based on theoretical sourcen and knowledge. The second practical part of the thesis deals with presentation of company, marketing mix, communication mix, SWOT analysis and STEP analysis. From …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Helena Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích