Analýza prostředků podpory prodeje v oblasti provozu čerpacích stanic – Bc. Miroslav Svoboda
Bc. Miroslav Svoboda
Master's thesis
Analýza prostředků podpory prodeje v oblasti provozu čerpacích stanic
Analysis of sales promotions tools in the operation of petrol stations
Anotácia:
Obsahem této diplomové práce je analýza podpory prodeje na čerpacích stanicích OMV se zaměřením na vybranou jednotku. V práci jsou definovány prostředky podpory prodeje, jaké faktory ovlivňují prodej a které prvky jsou důležité při komunikaci se zákazníkem. Prostor je rovněž věnován věrnostnímu programu, který na OMV probíhal, dále pak jeho zhodnocení a porovnání s programy konkurenčními.Abstract:
The content of this thesis is the analysis of sales promotion of OMV petrol stations with the chosen specific part of the OMV company. The thesis defined the means of the sales promotion, the factors that influence the sale itself and element that are important for communication with the customer. Space is devoted mainly to frequent flyer program, which took place OMV, its evaluation and comparison …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g3prm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
Kateřina Nikodýmová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Viktor Jež -
Analýza prostředků a technik podpory prodeje v podniku ŠKODA AUTO a.s.
Kristýna Kepková -
Analýza prostředků podpory prodeje v podniku Schwarzmüller
Kateřina Pátková