Analýza komunikační kampaně podniku – Bc. Matěj Bednář
Bc. Matěj Bednář
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně podniku
Analysis of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza současné komunikační kampaně společnosti Investiční aukce a návrh na změny. První část práce se zabývá ukotvením řešené problematiky v teoretických základech. Následuje popis společnosti stanovení výzkumných otázek a situační analýza. Výstupem z ní je SWOT matice, ze které pak vychází návrhy na úpravu kampaně. V poslední části …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of communication campaign” is analysis of current communication campaign of company Investiční aukce and proposition of improvements. First part is setting a theoretical basis for the theses followed by description of the company and it’s product, setting of research questions and situational analysis. Outcomes of the analysis are captured in SWOT matrix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kp23a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc -
Analýza komunikační kampaně
Mirko Tomášek -
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura -
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
Sdílená ekonomika: fakta a mýty
Vlastimil Slovák -
Sdílená ekonomika ze statistického pohledu
Luboš Vacek