Komerční média a jejich regulace v ČR – Mgr. Petr Novák
Mgr. Petr Novák
Diplomová práce
Komerční média a jejich regulace v ČR
Commercial Mass Media and their Regulation in ČR
Anotace:
Práce se zabývá regulací komerčních médií (vysílatelů s licencí) v České republice. Práce se soustředí především na elektronická média (televize, rádio ; internet je ponechán stranou).Abstract:
This text is about the regulation of the commercial medias in Czech republic. The concentration of the text is on electronical medias as tv, radio and printed medias newspaper, magazines.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6f73/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2007
- Vedoucí: doc. JUDr. Jiří Kroupa, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson