Barbora JAROŠOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link

Analysis of e-marketing communications of the internet project TV Link
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu …more
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to provide efficient e-marketing communication of the internet project TV Link. The bachelor´s thesis is devided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with introduction the problems of the Internet as a modern marketing tool, it´s relationship with marketing and last but not least also e-marketing communication and communication mix through …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier: 22546

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JAROŠOVÁ, Barbora. Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics