Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link – Barbora JAROŠOVÁ
Barbora JAROŠOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link
Analysis of e-marketing communications of the internet project TV Link
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní e-marketingovou komunikaci internetového projektu TV Link. Práce je rozčleněna na teoretickou a analytickou část. Teoretická část bakalářské práce se zabývá úvodem do problematiky Internetu, jakožto moderního marketingového nástroje, jeho vztahem s marketingem a v neposlední řadě také e-marketingovou komunikací a komunikačním mixem prostřednictvím Internetu …moreAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to provide efficient e-marketing communication of the internet project TV Link. The bachelor´s thesis is devided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with introduction the problems of the Internet as a modern marketing tool, it´s relationship with marketing and last but not least also e-marketing communication and communication mix through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
22546
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠOVÁ, Barbora. \textit{Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/uh2fv1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAROŠOVÁ, Barbora. Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková