Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let) – Bc. Eva Holíková
Bc. Eva Holíková
Master's thesis
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Marketing communication of cultural activities of the Municipal Cultural Centre Třebíč with focus on students (15-26 years)
Abstract:
Diplomová práce je věnována marketingové komunikaci Městského kulturního střediska Třebíč, konkrétně jeho kulturních činností. Cílem práce je analýza nového potencionálního segmentu, tedy studentů ve věku 15-26 let a následné návrhy řešení marketingové komunikace vůči této cílové skupině. Teoretická část popisuje marketing kulturních organizací, jeho management, trendy a nástroje. Dále je představena …moreAbstract:
The thesis is dedicated to the marketing communication of the Municipal Cultural Centre in Třebíč, specifically their cultural activities. The aim of the thesis is the analysis of a new po-tential segment, i.e., students aged 15-26 years and the subsequent solution of marketing communication towards this target group. The theoretical part describes the marketing of cultural organizations, its management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fcow1/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÍKOVÁ, Eva. \textit{Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/uhqk6o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Městské kulturní středisko ve Stříbře
Šárka JÄGEROVÁ -
Využití finančního a nákladového controllingu v příspěvkové organizaci Městské kulturní středisko
Aneta Marková -
Projekt transformace příspěvkové organizace Městské kulturní středisko Holešov na jinou právní formu
Dana NEVŘALOVÁ -
Kulturní život v Polné a okolí
Eliška Kotrbová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová