Bc. Eva Holíková

Master's thesis

Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)

Marketing communication of cultural activities of the Municipal Cultural Centre Třebíč with focus on students (15-26 years)
Abstract:
Diplomová práce je věnována marketingové komunikaci Městského kulturního střediska Třebíč, konkrétně jeho kulturních činností. Cílem práce je analýza nového potencionálního segmentu, tedy studentů ve věku 15-26 let a následné návrhy řešení marketingové komunikace vůči této cílové skupině. Teoretická část popisuje marketing kulturních organizací, jeho management, trendy a nástroje. Dále je představena …more
Abstract:
The thesis is dedicated to the marketing communication of the Municipal Cultural Centre in Třebíč, specifically their cultural activities. The aim of the thesis is the analysis of a new po-tential segment, i.e., students aged 15-26 years and the subsequent solution of marketing communication towards this target group. The theoretical part describes the marketing of cultural organizations, its management …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta