Bc. Martin Fukala

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.

Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company Sariv-Automotive s.r.o.
Anotace:
V současné době patří vysoký podíl loajálních zákazníků mezi priority firem pohybujících se v náročném konkurenčním prostředí. Tato práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace, konkrétně nástrojem podpory prodeje, který úzce souvisí s budováním loajality zákazníka. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy související s integrovanou …více
Abstract:
These days, having high percentage of loyal customers is one of the priorities for companies in a competitive environment. This thesis deals with the topic of integrated marketing communication, especially sales promotion tool which is connected to the building of customer loyalty. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explains basic concepts related to the integrated marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní