Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o. – Bc. Martin Fukala
Bc. Martin Fukala
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company Sariv-Automotive s.r.o.
Anotace:
V současné době patří vysoký podíl loajálních zákazníků mezi priority firem pohybujících se v náročném konkurenčním prostředí. Tato práce se zabývá tématikou integrované marketingové komunikace, konkrétně nástrojem podpory prodeje, který úzce souvisí s budováním loajality zákazníka. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy související s integrovanou …víceAbstract:
These days, having high percentage of loyal customers is one of the priorities for companies in a competitive environment. This thesis deals with the topic of integrated marketing communication, especially sales promotion tool which is connected to the building of customer loyalty. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explains basic concepts related to the integrated marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jyzxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova