Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu – Bc. Jindřich Šíp
Bc. Jindřich Šíp
Diplomová práce
Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
Marketing mix work in marketing oriented business enterprise
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu“ je analýza, popis a návrh změn marketingového mixu společnosti AVON Cosmetics, s r.o., zabývající se výrobou, distribucí a prodejem kosmetických přípravků. V teoretické části je objasněn způsob marketingového řízení firmy a jeho jednotlivé nástroje – situační analýza, metoda STP a marketingový mix …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis "Marketing mix work in marketing oriented business enterprise" is an analysis, description and proposal of changes in the marketing mix of AVON Cosmetics Ltd., engaged in manufacturing, distribution and sale of cosmetics. The theoretical part the way of marketing management of the company and its various tools - situational analysis, marketing mix and STP are clarified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ua5ps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Marketing společnosti jako podmínka ke konkurenceschopnosti podniku
Pavel Blahoňovský -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Hana Prokopová -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti oční optiky
Hana Viktorová -
Marketing kulturních akcí ve městě Bílina
Blanka VLÁSKOVÁ -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Nikola Muselíková -
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková