Bc. Libor Fuchs
Master's thesis
Slevové portály v ČR
Group buying in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou kolektivního nakupování ve Spojených státech amerických a v České republice. Cílem práce je analýza slevových portálů a jejich vliv na prosperitu inzerujících podniků. V práci jsou popsány proběhlé výzkumy v obou zemích a následně komparovány s výzkumem pro účely diplomové práce, který byl prováděn mezi provozovateli firem z různých segmentů trhu. Pro vyhodnocení …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the area of group buying in the United States of America and in the Czech Republic. The main aim is the analysis of the discount portals and their impact on the prosperity of businesses advertised. The research conducted in both countries are described and compared with the research which was performed for the thesis purposes among the companies in various market´s segments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r4wzz/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Michal Kvasnička, Ph.D.
- Reader: Ing. Zdeněk Rosenberg
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economic Policy and International Relations
Theses on a related topic
-
Simulation-based Evaluation of Test Power in Regression Analysis
Nicol Tinková -
Empirical Analysis of the Chinese Institutional Investors' Herd Behavior
Du Xu -
Vývoj mobilní aplikace pro slevový portál
Maxym Kostevych -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
Analýza a implementace slevového portálu
Daniel Zbořil -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Využití, klady a zápory tzv. "slevových portálů", ve vztahu na hotelový provoz.
Barbora Kačerová