Psychologické aspekty osobní značky na Instagramu a její dopad na monetizaci – Evelina Tkachenko
Evelina Tkachenko
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty osobní značky na Instagramu a její dopad na monetizaci
Psychological aspects of personal branding on Instagram and its impact on monetization
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována psychologickým aspektům, které přispěly influencerkám k úspěšné monetizaci jejich blogu na sociální síti Instagram. Cílem práce je prozkoumat jedinečné zkušenosti influencerů při budování jejich osobní značky prizmatem osobnostních rysů a dále analyzovat, jak formulování osobní značky ovlivnilo jejich výdělky na blogu. Teoretická část je věnována popisu základních pojmů …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the psychological aspects that contributed to influencers' successful monetization of their blog on the social network Instagram. The aim of the thesis is to explore the unique experiences of influencers in building their personal brand through the prism of personality traits, and further analyze how the formulated personal brand influenced their blog earnings. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Veronika Motlová
- Oponent: Petra Sofia Horňáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Vnímání virtuální identity na sociální síti Instagram jako projekt v estetické výchově na střední škole
Karolína Hejlová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková