Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky – Jaroslava SMIŽÍKOVÁ
Jaroslava SMIŽÍKOVÁ
Master's thesis
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Purchasing Behaviour of Consumers when Selecting Skin Care Products
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit hlavní faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru a při koupi pleťové kosmetiky. Nejprve se v mé práci věnuji zpracování odborné literatury týkající se daného tématu, resp. charakteristice pleťové kosmetiky a jejích výrobků a hlavně kupnímu chování spotřebitelů od osobnosti spotřebitele po jeho kupní rozhodovací proces. Zjištění hlavních faktorů, bylo založeno …viacAbstract:
The aim of this thesis is to identify the main factors influencing consumer purchasing decisions when selecting skin care products. The first part of the thesis deals with the literature relevant to the selected topic, i.e. to the characteristics of skin care cosmetics and the respective products and particularly to the consumer purchasing behaviour starting from consumer individuality to the purchasing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMIŽÍKOVÁ, Jaroslava. \textit{Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/uj8bri/.
Jak správně citovat práci
SMIŽÍKOVÁ, Jaroslava. Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím