Jaroslava SMIŽÍKOVÁ

Master's thesis

Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky

Purchasing Behaviour of Consumers when Selecting Skin Care Products
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit hlavní faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru a při koupi pleťové kosmetiky. Nejprve se v mé práci věnuji zpracování odborné literatury týkající se daného tématu, resp. charakteristice pleťové kosmetiky a jejích výrobků a hlavně kupnímu chování spotřebitelů od osobnosti spotřebitele po jeho kupní rozhodovací proces. Zjištění hlavních faktorů, bylo založeno …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to identify the main factors influencing consumer purchasing decisions when selecting skin care products. The first part of the thesis deals with the literature relevant to the selected topic, i.e. to the characteristics of skin care cosmetics and the respective products and particularly to the consumer purchasing behaviour starting from consumer individuality to the purchasing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMIŽÍKOVÁ, Jaroslava. Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická