Adéla Špigelová

Bakalářská práce

Marketingový význam diferencí ve vztahu ke zdravému životnímu stylu u generací X, Y, Z

The marketing significance of differentials in relation to healthy lifestyles in generations X, Y, Z
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou diferenciací ve vztahu ke zdravému životnímu stylu u generací X, Y a Z. Hlavním cílem práce je postihnout vztah českých spotřebitelů generací X, Y a Z, jež tvoří nyní nejvýznamnější segment spotřebitelského trhu, ke zdravému životnímu stylu, zmapovat, jak jsou obeznámeni s touto problematikou, zda zásady zdravého životního stylu dodržují, a pokud ne, jaké jsou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing differentiation in relation to healthy lifestyles in generations X, Y and Z. The main objective of the thesis is to examine the relationship of Czech consumers of generations X, Y and Z, which now form the most significant segment of the consumer market, to a healthy lifestyle, to map how familiar they are with this issue, whether they adhere to the principles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90222