Vliv kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management – Nicole Máchová
Nicole Máchová
Diplomová práce
Vliv kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management
Influence of Company’s Cultural Background and Culture of the Target Market on Category Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je category management primárně ovlivněn kulturním pozadím dané firmy nebo kulturou cílového trhu. Za účelem naplnění cíle práce byl použit kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly vedeny s category manažery nebo jinými osobami …víceAbstract:
This master thesis focuses on the influence of company’s cultural background and culture of the target market on category management. The main objective of the thesis was to find out whether category management is primarily influenced by company’s cultural background or culture of the target market. Qualitative research in the form of semi-structured interviews was used to fulfill the objective of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2018
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Iva Kesek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Interkulturní marketing
Kamila Janečková -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Michaela Čiháková -
Category management forma konkurenční výhody
Anna Okorokova -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková