Nicole Máchová

Diplomová práce

Vliv kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management

Influence of Company’s Cultural Background and Culture of the Target Market on Category Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem kulturního pozadí firmy a kultury cílového trhu na category management. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je category management primárně ovlivněn kulturním pozadím dané firmy nebo kulturou cílového trhu. Za účelem naplnění cíle práce byl použit kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Rozhovory byly vedeny s category manažery nebo jinými osobami …více
Abstract:
This master thesis focuses on the influence of company’s cultural background and culture of the target market on category management. The main objective of the thesis was to find out whether category management is primarily influenced by company’s cultural background or culture of the target market. Qualitative research in the form of semi-structured interviews was used to fulfill the objective of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2018
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Iva Kesek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72425