Barbora Spurná

Diplomová práce

Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve vybraném podniku

Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou systému řízení vztahů se zákazníky a spokojeností zákazníků ve vybraném podniku. Teoretická část DP se opírá o pojem řízení vztahů se zákazníky, uvádí základní pojmy z oblasti řízení kvality, význam požadavků na systém řízení kvality a nástroje ověřování systému řízení kvality. Dále popisuje postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of customer relationship management and customer satisfaction in the selected company. The theoretical part of the DP is based on the concept of customer relationship management, introduces the basic concepts of quality management, the importance of the requirements for a quality management system and tools of quality management system authentication. It also describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/ujxh4m/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Magisterský studijní program / obor:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu