Barbora Spurná

Master's thesis

Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve vybraném podniku

Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou systému řízení vztahů se zákazníky a spokojeností zákazníků ve vybraném podniku. Teoretická část DP se opírá o pojem řízení vztahů se zákazníky, uvádí základní pojmy z oblasti řízení kvality, význam požadavků na systém řízení kvality a nástroje ověřování systému řízení kvality. Dále popisuje postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of customer relationship management and customer satisfaction in the selected company. The theoretical part of the DP is based on the concept of customer relationship management, introduces the basic concepts of quality management, the importance of the requirements for a quality management system and tools of quality management system authentication. It also describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Master programme / field:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu