Hodnocení marketingové komunikace Komerční banky, a.s. – Bc. Michal Boška
Bc. Michal Boška
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace Komerční banky, a.s.
Evaluation of marketing communications in Komerční banka, a.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení marketingové komunikace konta G2.2 od Komerční banky. První část diplomové práce se primárně zabývá problematikou marketingové komunikace s nahlédnutím na zbylé nástroje rozšířeného marketingového mixu. V praktické části diplomové práce je podrobně rozebírán komunikační mix konta G2.2. Dále jsou v praktické části použity nástroje měkkých systémových metodologií …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on evaluation of marketing communication of G2.2 Account of the company Komerční banka. The first part of this thesis deals with a concept of marketing communication with the consideration of other tools of the extended marketing mix. The practical part analyses the communication mix of G2.2 Account. Further, the tools of Soft System Methodology are used to design an improved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Spuštění Apple Pay z pohledu Komerční banky a. s. a jeho využívání v České republice
Zuzana Varhaníčková -
Vliv regulací České národní banky na hypoteční trh
Jakub Solař -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev
Název
Vložil
Vloženo
Práva