Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová – Bc. Olga Hrošová
Bc. Olga Hrošová
Master's thesis
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová
The Project of an Improving Marketing Communication in the Company Confectioner´s and Bakery Jana Pitrová
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create and implement a project to improve marketing communication in the form of penetration to the Internet (social networks) for Confecti-oner´s and Bakery Jana Pitrová. This thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part includes marketing communations, marketing communication mix, and especially internet marketing and social networks. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROŠOVÁ, Olga. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ul0adr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrošová, Olga. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova