Mobile Marketing as a strategy in CRM – Peter Goossens
Peter Goossens
Diplomová práce
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Anotace:
"Mobile" marketing je mladou a stale se vyvíjející marketingovou strategií. Příčinou jeho vzniku a rychlého vývoje je nárůst mobilních zařízení, jako např. mobilních telefonů a tabletů. Cílem DP je odpovědět na otázku, zda mobile marketing může být využit jako strategie CRM. Dílčími otázkami jsou silné stránky mobile marketingu, jeho aplikace a užití jako samostatné části marketingové kampaně a jako …víceAbstract:
Mobile marketing is a young and still developing strategy in marketing. It thanks its creation and rapid evolution to the growth of mobile devices, such as mobile phones and tablets. This paper's research question, "can mobile marketing be used as a strategy in CRM?" investigates the strength of mobile marketing, its application and use by marketers as their sole or part of their marketing campaign …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29117
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 11. 2011
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: H Holland
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29117
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Mobile marketing
Tomáš SLÁDEK -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Návrh komplexního řešení stavby „Sanace spojovací koleje ČSM sever – ČSM jih“
Ondřej Halfar