Adéla KLIMOVIČOVÁ
Bachelor's thesis
Der Marketing-Mix der Firma Lomax
The Marketing-Mix in the Lomax company
Abstract:
In my bachelor thesis I am concerned with the theme "Marketing mix of the Lomax company. " The object of this thesis is: - the company's marketing mix description, - perform SWOT analysis, - whereupon I suggest recommendations for improvement in this field and thereby obtain some new knowledge.Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám tématem: ,,Marketingový mix firmy Lomax.?? Cílem práce je: - popsat marketingový mix firmy, -provést SWOT-Analýzu - na jejím základě navrhnout doporučení pro zlepšení v této oblasti a tím se obohatit o nové poznatky.
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Accessible from:: 23. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Mathias Becker
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLIMOVIČOVÁ, Adéla. Der Marketing-Mix der Firma Lomax. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Návrh motivačního programu zaměstnanců ve firmě LOMAX & Co s.r.o.
Šárka Procházková -
Návrh komunikační strategie firmy LOMAX.
Michal FABIAN -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Tadeáš Kubík -
Měření spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o.
Hana BULOVÁ -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Rebranding společnosti SCAUT, s.r.o.
Jiří Giptner -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Rozvoj společnosti Trio Havel s. r. o. s využitím nástrojů marketingového mixu
Petr Meidl