Bc. Tomáš Karásek

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko

Integrated Marketing Communications in Domestic Tourism of the Vranovsko Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko. Hlavní myšlenka výkladu je kladena na marketingové činnosti, zejména pak na uplatnění komunikačních strategií podnikajících subjektů v oblasti cestovního ruchu a především pak na důkladnou analýzu komunikačního marketingového mixu. Samotná problematika práce je zaměřena na efektivní využití …více
Abstract:
This thesis looks at integrated marketing communication for the Vranov region’s local tourism. The paper’s core idea is focused on marketing activities, in particular on the application of communication strategies of business entities in the tourism sector and especially a thorough analysis of the marketing communication mix. The thesis itself is focused on the effective use of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní