Jan Pražan
Bakalářská práce
Marketing of the online communities
Marketing online komunit
Anotace:
V bakalářské práci "Marketing on-line komunit" se věnuji on-line virtuálním komunitám, jednomu z fenoménů současného Internetu. Cílem bakalářské práce je stanovení faktorů, které předurčují úspěšné fungování on-line komunit. Práce definuje podstatné rysy sociálních médií, charakterizuje on-line komunity a jejich úlohu v marketingu. Zabývá se strategickými a taktickými aspekty úspěšného budování a udržování …víceAbstract:
The Bachelor Thesis "Marketing of the online communities" is devoted to online virtual communities, one of the phenomena of the current Internet. Goal of this thesis is to determine the factors that predispose the successful operation of online communities. The thesis defines the essentials features of social media, characterized by online communities and their role in marketing. It deals with strategic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2012
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Jakub Řídel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29177
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Tadeáš Hrušovský -
Measuring Service Quality in the Online Gaming Communities
Viacheslav Magurov