Jan Pražan

Bakalářská práce

Marketing of the online communities

Marketing online komunit
Anotace:
V bakalářské práci "Marketing on-line komunit" se věnuji on-line virtuálním komunitám, jednomu z fenoménů současného Internetu. Cílem bakalářské práce je stanovení faktorů, které předurčují úspěšné fungování on-line komunit. Práce definuje podstatné rysy sociálních médií, charakterizuje on-line komunity a jejich úlohu v marketingu. Zabývá se strategickými a taktickými aspekty úspěšného budování a udržování …více
Abstract:
The Bachelor Thesis "Marketing of the online communities" is devoted to online virtual communities, one of the phenomena of the current Internet. Goal of this thesis is to determine the factors that predispose the successful operation of online communities. The thesis defines the essentials features of social media, characterized by online communities and their role in marketing. It deals with strategic …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2012
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Jakub Řídel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29177