Bc. Kristýna Volrábová
Bakalářská práce
Rettův syndrom
The Rett syndrome
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice Rettova syndromu z hlediska speciální pedagogiky. První kapitola je teoretická a zabývá se vlastním Rettovým syndromem – etiologií, diagnostikou, stádii postižení, charakteristickými projevy a možnostmi terapie a vzdělávání osob s tímto postižením. Druhá teoretická kapitola pojednává o komunikaci s vymezením pojmů komunikace, narušená komunikační schopnost …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the problematics of the Rett syndrome from a point of view of the Special Education. The first – theoretical - chapter is focused on the Rett syndrome – its etiology, diagnostics, stages, signs and symptoms and the possibilities of a therapy and education of the persons with this disability. The second theoretical chapter deals with communication and definitions of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qcvn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová -
Alternativně augmentativní komunikace u osob s poruchou autistického spektra
Klára Lásková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Veronika Huková