Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu – Karolína Albrechtová
Karolína Albrechtová
Diplomová práce
Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu
Identification of Customers´ Attitudes to Personal Shopping Service on the Clothing Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá identifikací postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu. Cílem této práce je zjistit, zda by zákazníci na českém trhu s oděvy uvítali službu personal shopping a určit podobu služby personal shopping s maximálním užitkem. Cílem práce je také stanovení horní hranice ceny za tuto službu. Pro sběr primárních dat bylo využito metody dotazování a pro analýzu …víceAbstract:
This thesis focuses on identification of customers´ attitudes to personal shopping service on the clothing market. The aim of this work is to find if consumers are willing to embrace personal shopping on the clothing market in the Czech republic and also determine the best form of this service including its price. The primary information was obtained by personal questioning and for data analysis was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113382
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALBRECHTOVÁ, Karolína. \textit{Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/umtzh7/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Lucie LIŠKOVÁ -
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Relevance of ESG factors in the German clothing market.
Jan Danz -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Matica kapacit sluzba/miesto o pacientov s Alzheimerovou chorobou v CR/SR v kontexte prevalencie choroby
Lenka Štvrtecká -
Evropská služba pro vnější činnost - nadnárodní diplomatická služba
Michaela Kičmerová