Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu – Karolína Albrechtová
Karolína Albrechtová
Master's thesis
Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu
Identification of Customers´ Attitudes to Personal Shopping Service on the Clothing Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá identifikací postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu. Cílem této práce je zjistit, zda by zákazníci na českém trhu s oděvy uvítali službu personal shopping a určit podobu služby personal shopping s maximálním užitkem. Cílem práce je také stanovení horní hranice ceny za tuto službu. Pro sběr primárních dat bylo využito metody dotazování a pro analýzu …moreAbstract:
This thesis focuses on identification of customers´ attitudes to personal shopping service on the clothing market. The aim of this work is to find if consumers are willing to embrace personal shopping on the clothing market in the Czech republic and also determine the best form of this service including its price. The primary information was obtained by personal questioning and for data analysis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113382
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Marcela Šimková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALBRECHTOVÁ, Karolína. \textit{Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/umtzh7/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Lucie LIŠKOVÁ -
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná -
Relevance of ESG factors in the German clothing market.
Jan Danz -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Matica kapacit sluzba/miesto o pacientov s Alzheimerovou chorobou v CR/SR v kontexte prevalencie choroby
Lenka Štvrtecká -
Evropská služba pro vnější činnost - nadnárodní diplomatická služba
Michaela Kičmerová