Marketing na sociálních sítích – Bc. Yelyzaveta Potapenko
Bc. Yelyzaveta Potapenko
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Cílem práce je navrhnout účinnou strategii marketingu na sociálních sítích pro vybraný salon krásy Delice. Dílčím cílem práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii salónu, určit její nedostatky z pohledu finanční efektivity a z hlediska dosažení komunikačních cílů. Práce je zpracována za použití analytických metod. První část práce je zpracována za použití metod literární rešerše a analýzy …víceAbstract:
The aim of the work is to design an effective marketing strategy on social networks for a selected beauty salon Delice. The partial goal of the work is to evaluate the current marketing strategy of the salon, to determine its shortcomings in terms of financial efficiency and in terms of achieving communication goals. The work is processed using analytical methods. The first part of the work is processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva