Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů – Mgr. Tomáš MRÁZEK
Mgr. Tomáš MRÁZEK
absolventská práce studenta CŽV
Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů
Perception and use of artificial intelligence in education from the perspective of students and teachers
Abstract:
Tato práce se zabývá percepcí a využitím umělé inteligence (AI) ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů na Základní škole Mařádkova v Opavě. Teoretická část představuje základní koncepty AI, její historický vývoj a aktuální trendy ve využívání AI ve vzdělávání. Důraz je kladen na analýzu nejčastěji používaných nástrojů a na zavedení digitálních kompetencí, které jsou nyní součástí rámcových vzdělávacích …moreAbstract:
This thesis explores the perception and use of artificial intelligence (AI) in education from the perspectives of students and teachers at Mařádkova Primary School in Opava. The theoretical part introduces the basic concepts of AI, its historical development, and current trends in the use of AI in education. Emphasis is placed on analyzing the most commonly used tools and the implementation of digital …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2024
- Supervisor: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRÁZEK, Tomáš. \textit{Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Science. 2024. Available from: https://theses.cz/id/und67a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRÁZEK, Tomáš. Percepce a využití umělé inteligence ve vzdělávání z pohledu žáků a učitelů. Ostrava, 2024. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / field:
Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia / Information Science - Extension Degree
Theses on a related topic
-
Percepce a postoje k AI ve zdravotnictví
Filip Janeba -
Využití AI technologií ve filmové tvorbě
Karina Kazarina -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška