Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010 – Bc. Libuše Drešlová
Bc. Libuše Drešlová
Master's thesis
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
The promotional strategy / campaign conception of pharmaceutical company XY in year 2010
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou a reklamní kampaní farmaceutické společnosti. Je v ní využito poznatků z bakalářské práce na téma Etika a reklama – případ reklamy na léčivé přípravky, která se na reklamu dívala z pohledu etiky a zákona, a má ambice tyto poznatky implementovat v aplikační části. V teoretické části práce je nejprve vysvětlen pojem farmacie a zvláštní kapitola je věnována vzniku …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of advertisement and promotional campaign in a pharmaceutical company. The thesis uses findings of the bachelor's thesis and applies the knowledge of the subject of Ethics and Advertisement – Case of Drug Advertisement. The bachelor's thesis was analysing advertisement from the perspective of ethics and law and this thesis aims to implement the knowledge into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x1bwz/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová -
Marketingová komunikace farmaceutických výrobků
Tomáš Reichel