Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií – Štefan Giertl
Štefan Giertl
Bakalářská práce
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Customer Relationship Management in Financial Institution
Abstract:
Giertl, Štefan: Customer Relationship Management (CRM) in Financial Institutions. [Bachelor Thesis]. Banking Institute/College of Banking, Prague. Supervisor of Thesis: Doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc. Bratislava : Faculty of Economics and Finance, 2009. 48 p. Building customer relationships is a fundamental strategic objective of every prosperous company. CRM systems provide effective solutions to manage …víceAbstract:
Giertl, Štefan: Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcii. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha. Vedúci bakalárskej práce: Doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc. Bratislava : Katedra ekonómie a financií, 2009. 48 s. Budovanie vzťahu so zákazníkmi je základným strategickým cieľom každej prosperujúcej spoločnosti. Efektívne riešenie pre riadenie týchto vzťahov poskytujú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t9e0v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Križan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane