Štefan Giertl

Bakalářská práce

Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií

Customer Relationship Management in Financial Institution
Abstract:
Giertl, Štefan: Customer Relationship Management (CRM) in Financial Institutions. [Bachelor Thesis]. Banking Institute/College of Banking, Prague. Supervisor of Thesis: Doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc. Bratislava : Faculty of Economics and Finance, 2009. 48 p. Building customer relationships is a fundamental strategic objective of every prosperous company. CRM systems provide effective solutions to manage …více
Abstract:
Giertl, Štefan: Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcii. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha. Vedúci bakalárskej práce: Doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc. Bratislava : Katedra ekonómie a financií, 2009. 48 s. Budovanie vzťahu so zákazníkmi je základným strategickým cieľom každej prosperujúcej spoločnosti. Efektívne riešenie pre riadenie týchto vzťahov poskytujú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
  • Oponent: Ing. Miroslav Križan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management