Mgr. Lenka ČARKOVÁ

Bachelor's thesis

Uvedení a životní cyklus výrobku

The introduction stage and the product life-cycle
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku životního cyklu výrobku, uvedení vý-robku na trh, strategií s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace, které životní cyklus výrobku provázejí. Cílem této práce je popis teorie životního cyklu výrobku a zjištění, do jaké míry je tato teo-rie opravdu využitelná v praxi, jak se klasický model životního cyklu výrobku …more
Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the product life-cycle and their stages, especially on the introduction stage. I will describe the life-cycle characteristics, objectives and strategies. I would like to illustrate the application of the tools of a marketing communications mix and their effect on the product life-cycle. The objective of this work is to describe the theory and find out to what degree …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4797

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČARKOVÁ, Lenka. Uvedení a životní cyklus výrobku. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.