Uvedení a životní cyklus výrobku – Mgr. Lenka ČARKOVÁ
Mgr. Lenka ČARKOVÁ
Bakalářská práce
Uvedení a životní cyklus výrobku
The introduction stage and the product life-cycle
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku životního cyklu výrobku, uvedení vý-robku na trh, strategií s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace, které životní cyklus výrobku provázejí. Cílem této práce je popis teorie životního cyklu výrobku a zjištění, do jaké míry je tato teo-rie opravdu využitelná v praxi, jak se klasický model životního cyklu výrobku …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on the product life-cycle and their stages, especially on the introduction stage. I will describe the life-cycle characteristics, objectives and strategies. I would like to illustrate the application of the tools of a marketing communications mix and their effect on the product life-cycle. The objective of this work is to describe the theory and find out to what degree …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČARKOVÁ, Lenka. Uvedení a životní cyklus výrobku. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček