Bc. Jan Klimáček

Master's thesis

Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu

The evaluation of marketing communication tools of the selected product
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace společnosti Aspera. V teoretické části jsou představeny pojmy marketing, tržní prostředí, konkurence, situační analýza, segmentace, marketingový mix, komunikační mix a nástroje marketingové komunikace. V aplikační části jsou využity poznatky z teoretické části a provedeného dotazníkového šetření, k samotnému vyhodnocení nástrojů …more
Abstract:
The content of the diploma thesis is evaluation of the Aspera company marketing communication tools. In the theoretical part notions such as marketing, marketing environment, competition, situation analysis, segmentation, marketing mix, communication mix, and marketing communication tools are specified. In the application part theoretical knowledge and findings from inquiry questioning are used for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní