Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu – Bc. Jan Klimáček
Bc. Jan Klimáček
Master's thesis
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
The evaluation of marketing communication tools of the selected product
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace společnosti Aspera. V teoretické části jsou představeny pojmy marketing, tržní prostředí, konkurence, situační analýza, segmentace, marketingový mix, komunikační mix a nástroje marketingové komunikace. V aplikační části jsou využity poznatky z teoretické části a provedeného dotazníkového šetření, k samotnému vyhodnocení nástrojů …moreAbstract:
The content of the diploma thesis is evaluation of the Aspera company marketing communication tools. In the theoretical part notions such as marketing, marketing environment, competition, situation analysis, segmentation, marketing mix, communication mix, and marketing communication tools are specified. In the application part theoretical knowledge and findings from inquiry questioning are used for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rhf6r/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Ladislav Lašek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková