Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství – Mila Linden
Mila Linden
Bachelor's thesis
Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství
How to Promote Veganism
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využitých nástrojů marketingové komunikace u konkrétního projektu. Cílem práce je nalezení vhodného nástroje marketingové komunikace pro nekonfliktní propagaci veganství. Teoretická část je věnována sociálnímu marketingu. Vymezuje pojmy související s tématem. Praktická část porovnává a analyzuje použité nástroje komunikačního mixu se zvýšeným důrazem na sociální …moreAbstract:
This dissertation paper is concerning the use of marketing communication tools with a specific project. The goal of this project is to find the appropriate marketing communication tools for acceptable propagation of veganism. The theoretical part is focused on social marketing. It explains the terms related to the topic. The practical part compares and analysis the tools used in the communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LINDEN, Mila. \textit{Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/uovt78/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Linden, Mila. Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Sociální guerilla marketing
Linda Lochařová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Social Guerilla marketing
Tereza Hejkalová