Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka – Bc. Lenka Jílková
Bc. Lenka Jílková
Diplomová práce
Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka
Interactive Textbooks in EFL Classes
Abstract:
This diploma thesis investigates the use and effectiveness of interactive textbooks in teaching English as a Foreign Language (EFL) in lower secondary schools in the Czech Republic. The research involves a qualitative approach, including lesson observations, a questionnaire, and an analysis of selected textbooks. Observations were conducted in ten English language lessons to gather practical insights …víceAbstract:
Tato diplomová práce zkoumá využití a účinnost interaktivních učebnic při výuce angličtiny jako cizího jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Výzkum zahrnuje kvalitativní přístup, včetně pozorování výuky, dotazníku a analýzy vybraných učebnic. Pozorování bylo provedeno v deseti hodinách anglického jazyka za účelem získání praktických poznatků, následováno dotazníkem pro zachycení …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jílková, Lenka. Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Název
Vložil
Vloženo
Práva