Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka – Bc. Lenka Jílková
Bc. Lenka Jílková
Master's thesis
Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka
Interactive Textbooks in EFL Classes
Abstract:
This diploma thesis investigates the use and effectiveness of interactive textbooks in teaching English as a Foreign Language (EFL) in lower secondary schools in the Czech Republic. The research involves a qualitative approach, including lesson observations, a questionnaire, and an analysis of selected textbooks. Observations were conducted in ten English language lessons to gather practical insights …moreAbstract:
Tato diplomová práce zkoumá využití a účinnost interaktivních učebnic při výuce angličtiny jako cizího jazyka na druhém stupni základních škol v České republice. Výzkum zahrnuje kvalitativní přístup, včetně pozorování výuky, dotazníku a analýzy vybraných učebnic. Pozorování bylo provedeno v deseti hodinách anglického jazyka za účelem získání praktických poznatků, následováno dotazníkem pro zachycení …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍLKOVÁ, Lenka. \textit{Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/up0ufp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jílková, Lenka. Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Upper and Lower Secondary Schools / English Language - German Language
Theses on a related topic
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights