Bc. Veronika Mynářová

Diplomová práce

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Project of Using Social Networks for Marketing Purposes in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítích pro marketingové účely ve vybrané firmě. Nejprve je provedena literární rešerše objasňující pojmy jako online marketingová komunikace, sociální sítě, obsahový marketing, reklamní kampaň, influencer marketing nebo metriky pro měření výkonnosti. V praktické části je představena vybraná firma a její konkurenční e-shopy, u kterých jsou zhodnoceny webové …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the use of social networks for marketing purposes in a selected company. Literature search explaining concepts such as online marketing communication, social networking, content marketing, advertising campaign, influencer marketing or performance metrics is performed in the first part of the thesis. The practical part introduces the selected company and its competing e …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mynářová, Veronika. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management