Tereza Janouchova

Bakalářská práce

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Anotace:
Bakalářská práce za pomocí marketingové metody mystery shoppingu popisuje a srovnává marketingové řízení ve dvou maloobchodních řetězců v zahraničí, na Madeiře. Zkoumanými řetězci jsou Pingo Doce a Continente. Úkolem bakalářské práce je definování problematiky mystery shoppingu a následné praktické aplikování získaných znalostí teoretické části zaměřené na odbornost, společenské chování a přístup pracovníků …více
Abstract:
The bachelor's thesis uses the marketing method of mystery shopping describes and compares marketing management in two retail chains abroad, in Madeira. The investigated chains are Pingo Doce and Continente. The task of the bachelor thesis is to define the issues of mystery shopping and subsequent practical application of the acquired knowledge of the theoretical part focused on expertise, social behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. BcA. Tereza Kraflová Kučerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích