Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Michaela Klusáková
Bc. Michaela Klusáková
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotácia:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá specifiky marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu, vývoji nového léku a popisu rozsáhlé legislativy, která se na farmaceutický marketing vztahuje. V praktické části je využito marketingového průzkumu ke zjištění empirických údajů o tom, jak lékaři hodnotí nástroje marketingové komunikace farmaceutických firem, zejména osobní prodej prostřednictvím …viacAbstract:
This thesis in theoretical part deals with the specifics of marketing mix in the pharmaceutical industry, the development of a new drug, and a description of the extensive legislation of pharmaceutical marketing. In the practical part is used the marketing survey to collect the empirical data from doctors. The survey aims to find out how doctors evaluate the marketing communications tolls of pharmaceutical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uhdr2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová