Bc. Tomáš Fridrich
Master's thesis
Analýza využití mobilní komerce
Analysis of mobile commerce usage
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza využití mobilní komerce“ je rozbor stavu mobilní komerce v České republice s přihlédnutím k oblasti mobilního marketingu. První část je věnována definici a popisu nástrojů mobilní komerce. Dále obsahuje analýzu stavu mobilní komerce v Evropě a České republice. Ve druhé části se zaměřuji na podnik Klimatex, u nějž provádím analýzu zaměřenou na současný marketing a …moreAbstract:
Subject of the submitted thesis: “Analysis of Mobile Commerce Usage” is study of situation in mobile commerce in the Czech Republic with emphasis on mobile marketing. The first part is dedicated to definition and description of instruments of mobile commerce and its condition in the Czech Republic. Further it contains analysis of mobile commerce in Europe and Czech republic. The second part is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/az2ta/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 12. 2008
- Supervisor: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková