Analýza využití mobilní komerce – Bc. Tomáš Fridrich
Bc. Tomáš Fridrich
Diplomová práce
Analýza využití mobilní komerce
Analysis of mobile commerce usage
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza využití mobilní komerce“ je rozbor stavu mobilní komerce v České republice s přihlédnutím k oblasti mobilního marketingu. První část je věnována definici a popisu nástrojů mobilní komerce. Dále obsahuje analýzu stavu mobilní komerce v Evropě a České republice. Ve druhé části se zaměřuji na podnik Klimatex, u nějž provádím analýzu zaměřenou na současný marketing a …víceAbstract:
Subject of the submitted thesis: “Analysis of Mobile Commerce Usage” is study of situation in mobile commerce in the Czech Republic with emphasis on mobile marketing. The first part is dedicated to definition and description of instruments of mobile commerce and its condition in the Czech Republic. Further it contains analysis of mobile commerce in Europe and Czech republic. The second part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/az2ta/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 12. 2008
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková