Komunikační mix Komerční banky, a.s. – Jakub Rákosník
Jakub Rákosník
Bakalářská práce
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Communication mix of Komerční banka, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo popsat a analyzovat využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu ve společnosti Komerční banka, a. s. Na základě zjištěných skutečností tyto aktivity zhodnotit a navrhnout efektivnější využití, především co se týče sociálních sítí. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to describe and analyze the use of individual tools of communication mix in Komerční bank. Based on the findings, evaluate these activities and propose more efficient use, especially in terms of social networks. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the various tools of the communication mix and their use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yff90/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková