Prediktory čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií – Bc. Veronika MIKOLAJKOVÁ
Bc. Veronika MIKOLAJKOVÁ
Master's thesis
Prediktory čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií
Reading Literacy Predictors of Pupils with Developmental Dysphasia
Abstract:
Cílem této diplomové práce je získat základní poznatky a prakticky ověřit teoretická východiska v oblasti čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií. Teoretická část je zaměřena na vybrané oblasti čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií. Od všeobecné gramotnosti je přes mluvní gramotnost charakterizována gramotnost čtenářská a čtení jako takové. Práce se krátce zaměřuje na čtenářskou gramotnost …moreAbstract:
Main object of this thesis is to gain basic knowledges and verify theoretical basis about reading literacy of pupils with developmental dysphasia. Theoretical part is focused on chosen fields of reading literacy of pupils with developmental dysphasia. It characterizes general literacy, speech literacy, reading literacy and reading as such oneself. Thesis is also briefly focused on reading literacy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKOLAJKOVÁ, Veronika. Prediktory čtenářské gramotnosti žáků s vývojovou dysfázií. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Vývojová dysfázie z hlediska jazykových rovin
Veronika Hoffmannová -
Vývojová dysfázie v předškolním věku
Kateřina Kravarová -
Vývojová dysfázie - osvětový materiál pro rodiče a odborníky
Hana ÖRDÖGHOVÁ