René Mňuk
Bakalářská práce
Personální marketing vybraného podniku
Personal marketing of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza externího personálního marketingu vybraného podniku s důrazem na zhodnocení silných stránek a rezerv podniku, a dále vytvoření návrhu na zlepšení strategie podniku. Teoretická část, členěná do čtyřech hlavních kapitol pojednává o personálním marketingu. Shrnuje jeho historii a budování dobrého jména zaměstnavatele jakožto klíčovou úlohu personálního marketingu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of external personal marketing of the selected company, with emphasis to valorization its strenghts and reserves of company, and further made a proposal for improvement strategy of the company. The theoretical part divided into four chapters is about personal marketing. It summarizes its history and employer branding like main purpose in personal marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mňuk, René. Personální marketing vybraného podniku. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva