Viktorie BALONOVÁ

Bachelor's thesis

Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements

Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Abstract:
This bachelor thesis examines the occurrence of communication strategies in social media advertisements compared to traditional advertisements. The theoretical part of the thesis introduces the promotional genre in general, advertising in particular, its functions, and classifications. Furthermore, the theoretical part of the thesis focuses on attention-seeking devices and lastly, on the methodology …viac
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výskytem komunikačních strategií v reklamách na sociálních mediích ve srovnání s tradičními reklamními inzeráty. Práce v úvodní teoretické části představuje propagační žánr obecně, následně reklamu, její funkce i dělení. Dále je v teoretické části práce věnována pozornost prostředkům sloužícím k vynucení pozornosti a metodologii, konkrétně žánrové analýze dle V.Bhatii …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALONOVÁ, Viktorie. Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
English Philology / English Language in professional communication