Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements – Viktorie BALONOVÁ
Viktorie BALONOVÁ
Bachelor's thesis
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Abstract:
This bachelor thesis examines the occurrence of communication strategies in social media advertisements compared to traditional advertisements. The theoretical part of the thesis introduces the promotional genre in general, advertising in particular, its functions, and classifications. Furthermore, the theoretical part of the thesis focuses on attention-seeking devices and lastly, on the methodology …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výskytem komunikačních strategií v reklamách na sociálních mediích ve srovnání s tradičními reklamními inzeráty. Práce v úvodní teoretické části představuje propagační žánr obecně, následně reklamu, její funkce i dělení. Dále je v teoretické části práce věnována pozornost prostředkům sloužícím k vynucení pozornosti a metodologii, konkrétně žánrové analýze dle V.Bhatii …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALONOVÁ, Viktorie. \textit{Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ur75qs/.
Jak správně citovat práci
BALONOVÁ, Viktorie. Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English Philology / English Language in professional communication
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová