Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti – Ing. Hana Pospíšilová, DiS.
Ing. Hana Pospíšilová, DiS.
Bachelor's thesis
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Efficient segmentation of the portfolio of potential customers and the connection to the company targets. Importance of segmentation and criteria for selection of segmentation according to specialization and vision of the company.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na segmentaci zákazníků v oblasti prodeje finančních služeb. Konkrétně se práce zabývá segmentací zákazníků dle potřeb a strategie obchodního místa leasingové společnosti. První část práce popisuje možné přístupy segmentace a její význam pro společnosti. Jak může efektivní segmentace a řízení vztahů se zákazníky přispět k plnění cílů společnosti? Proč je segmentace …moreAbstract:
This Bachelor thesis is focused on customer segmentation in the market of financial product. Specifically deals with customer segmentation¨ according to needs and strategy of business department leasing company. In the first part are described known approaches to segmentation and their importance for companies. How the efficient segmentation and customer relationship management can help to meet target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/esaua/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Hana. \textit{Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s~určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/urcx34/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Monika Maříková -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Význam segmentace v marketingové strategii podniku
Tomáš Janík -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Edita Hanzlová