Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění – Rony SLOZBERG
Rony SLOZBERG
Bachelor's thesis
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Abstract:
Práce pojednává o firemní identitě a vlivu grafického designu firmy na veřejné mínění. Zaměřuje se zejména na působení firem Coca-Cola a Kofola z tohoto hlediska. Také jsou zde popsané oblasti týkající se designu, image a public relations.Abstract:
The presented work deals with concepts of corporate identity and the influence of the companies graphic design on public opinion. The main focus of the work is directed on the effect of the Coca-Cola Company and Kofola Company. Another parts which involve design, image and public relations are described here as well.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLOZBERG, Rony. Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Analýza problematiky firemní identity
Tomasz Hatlapa -
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Renáta OPAŘILOVÁ -
Corporate Identity jako nástroj pro budování pozitivní image společnosti MANDS International,s.r.o.
Eliška SOBOTKOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová